söndag 11 maj 2008

Trafik Olycka


Ja, jag skulle ju då åka till Linnéa och bada idag, men det blev inte riktigt som planerat ...
När jag kommer och ska göra en vänster sväng så kommer det en bil bakifrån och ser inte att jag blinkar eller svänger så han körde rakt in i mopeden så jag slungas av.

Allt blev bara svart när det smällde och jag kommer bara ihåg att jag skrek och sedan vakna jag till när jag studsade med huvudet på marken ... Jag bara flög upp och drabbades av värsta panik attackerna men han som körde på mig var jätte snäll och hjälpte mig med mopeden och allting och erkände att det var hans fel och så.

Men jag ringde runt till massor med människor bara för att jag hade värsta paniken, så tack för ni som lyssnade <3
Efter ett tag kom iaf mamma och mormor så pratade vi lite och väntade på att morfar också skulle komma så att att han fick ta hem mopeden, då åkte mamma och jag in till vårdcentralen och kolla upp ryggen, knän och nacken. Fick även en tid till rönken ...
Efter åkte vi till polisen på förhör och lite sådant och sen äntligen hem igen.

Han som körde på mig har ringt flera gånger för att fråga hur det är med mig, så jätte snällt att han verkligen bryr sig! Men nu har jag försökt släppa det hela och slappnat av så nu känner jag i hela kroppen att jag fick en ganska rejäl smäll. Känns typ som en jätte kraftig träningsverk i hela koppen. Så värker det väldigt mycket i svanskotan så ska åka in och rönka imorgon ...

Men jag lever i alla fall , mopeden är dock paj ...


Veronica

Inga kommentarer: