tisdag 13 maj 2008

Bad day ...

Dummaste dagen på länge :(
Åkte till skolan imorse med mamma och hade ett studie ledar möte som gick helt okej.
Dock sen börja allt jobbiga. Först hade vi nationellt prov och jag kunde verkligen inte koncentrera mig för jag hade så ont och hela tiden var jag precis gråtfärdig så struntar totalt i provet ... Fick också reda på vårat Naturkunskap prov och jag fick ju då IG, precis som jag trodde ...

Som tur var så var Anton i skolan helt själv i sitt klassrum så har varit med honom hela förmiddagen och då mådde jag riktigt bra även fast det gjorde ont men det brydde jag mig inte om!
Vi satt och kolla på massor och sprang och leta efter min svenska lärare som vi aldrig hittade.

Men men, så gick vi ner och åt och sen vänta vi på att jag skulle börja igen bara för jag skulle höra vad vi skulle göra på lektion eller om det var okej att jag åkte hem ist. Som tur var så var det inget viktigt utan fick åka hem, fråga också om vad jag kommer få för slut betyg i engelskan och eftersom det inte gick bra på nationella så kommer jag bara få ett VG , så är as sur på mig själv för det :(:( Men ho n skulle höra av sig om hon kom på någon uppgift jag kan göra för att försöka höja mig ... Men hon trodde inte hon skulle ha tid att kolla på de så det sket sig totalt!

Mamma kom i alla fall och hämtade mig, och i bilen på väg hem kom vi ju på att vi ska till göte borg nästa helg och tänkte att t jag skulle vara på liseberg då när mamma och annica var på konserten. Men nu vågar jag inte chansa att åka något ifall det knäcker till i nacken eller ryggen igen... Så blir inget Göteborg för mig :(:(

När jag kom hem la jag mig i soffan och sov fram till 19.00 , känns lite bättre nu men som vanligt börjar jag få små ångest till att gå och sova nu igen . Ska dock vara hemma resten av veckan också ...


Veronica

Inga kommentarer: