måndag 19 maj 2008

Helgen

Har inte blivit något bloggande i helgen bara för att jag inte orkat.
I Fredags kväll efter att Fanny åkte hem rasade typ hela den glada fasaden samman, jag satt och stortjöt och mådde så himla dåligt!
Som tur var hade jag Anton på msn som försökte få mig på bra humör igen, efter ett par timmar lyckades han ...

I Lördags åkte jag, mormor & morfar till Stokholm på eftermiddagen för att kolla på Freestyle Motorcross Gladiator games, skit kul verkligen :D Skulle inte jag vara så feg av mig skulle jag lätt vilja börja med det! Kom hem typ halv 1 igen satt uppe till halv två sen och pratade med Anton och små fixade lite!

Söndagen spenderade jag framför datorn med Sims typ.

Nu sitter jag i skolan och har svenska, ska skriva en bok redovisning men har ingen bok och jag vet inte vad jag ska skriva om för bok heller så lite små panik för det ... Men förhoppningsvis så löser det sig! Fick VG på min novell i alla fall ... Får se på de andra sakerna jag skrivit sen som hon inte hade kollat på än!
Har suttit och pussat massor på Anton också eftersom jag inte hade något bättre för mig och dom inte hade någon lärare ^^
I eftermiddag blir det Administration med Lars, ingen aning om vad vi ska göra där ...

Sitter och lyssnar på lite olika små band på myspace som ska komma till Hultsfred också :) Hitat ett svebnsk band, Dead By April. Dom var faktiskt väldigt bra tycker jag , så dom ska jag försöka komma ihåg att se ;D

Men nej nu ska jag väll fortsätta att inte göra något *30 min kvar till rast*

Veronica :)

Inga kommentarer: