måndag 19 maj 2008

Happy As Hell

Jag är så otroligt glad idag och jag mår jätte bra trots att jag har extremt ont i ryggen & svanskotan. Har skrattat och varit glad hela dagen!
Börja med att dom ringde och erbjöd mig att komma på intervju för ett sommar jobb, så ska dit nästa måndag *Hoppas*
Så fick jag VG på allt i svenskan och jag fick sitta och pussa på Anton :)
På eftermiddagen fick jag reda på att jag får MVG i slutbetyg i Administration A *Super nöjd* och jag fick pussa ännu mera på Anton vilket gör mig till den lyckligaste människan på jorden!

Jag måste säga att jag är så otroligt helt underbart super duper kär! det är helt sjukt så kär jag kan vara och det är så sjukt underbart plus att Anton är så sjukt underbart bäst!

Jag hopas verkligen att jag kan fortsätta må så här bra , det är så skönt :)
Funderar på att sova faktiskt, även om jag inte är ett dugg trött sitter bara och ler och är lycklig för mig själv här ^^

Veronica :)

Inga kommentarer: