tisdag 20 maj 2008

Tisdag

*Drenched In My Pain Again*

Den där lyckan höll ju inte i sig länge kan jag säga, känns som jag typ slagit huvudet 100 gånger i väggen och sen snurrat 1000 varv. Har ont i huvudet, ryggen och ser lite små suddigt ...
Inte blev det bättre av att vi hade matte på förmiddagen, fick tillbaka nationella fick IG på det ... Sen har jag massor jag måste göra i matten också *Suck*

har typ 100 andra skolarbeten jag måste göra med, jag som var så glad över att ha allt gjort så kommer jag tillbaka till skolan och får typ lika mycket till att göra och nu har jag bara till måndag på mig *Panik*

Men trotts allt sjuka och jobbiga så ska jag träffa Angelica efter skolan och gå lite på stan och bara prata ifatt om allt eftersom det var så himla länge sen vi träffades! Så det ska bli trevligt och förhoppningsvis så blir jag på bättre humör med hjälp av en bra kompis och shopping!
Måste köpa mors-dag present, Födelsedags present till Fanny (Du kan glömma att jag tänker skriva vad jag ska köpa :) och köpa mera födelsedags presenter till Mamma.
har redan köpt en skriva till henne som hon ville ha , sen tror jag att jag kanske köpa presentkort på Kappahl och något små plock och lite sånt.
Mamma sa att när jag hade tid var det bara att jag gick och beställde klipp & färgning hos Sofia så skulle hon betala det (<3) så måste göra det någon dag också så jag äntligen får ordning på mitt hår nu som jag mindre gillar för tillfället eftersom det blir platt och fult efter typ 2 sekunder!
Ska klippa det kortare också så det blir lite sommar frilla, funderar på röda slingor i luggen med, men tror att det får vänta tills hösten så kör på det vanliga i stället.

Men nu ska jag väll sitta här och inte göra något tills vi börjar , usch jag har verkligen tråkigt i skolan ... Ge mig sommarlov!

Veronica :)

Inga kommentarer: