fredag 16 maj 2008

Fredag

Anton åkte hem för ett litet dag sen *Gråta* men har haft det lika mysigt som vanligt. Har knappt fått röra på mig och så fort jag ska ha nått var han redan tillbaka med det innan jag änns hunnit resa på mig! Så han har varit mera underbar än vanligt, han är verkligen den perfekta <3

Vi kollade på Kill Bill 1 också , måste säga att det var inte riktigt min film. Usch vad jag mådde illa på slutet! Men men, sen när vi skulle sova lite före 12 så ligger vi och har nästan precis somnat och då går strömmen! Jag blev as rädd men Anton krama om mig extra myket då. Sen efter typ 2 min så kom den tillbaka och då fick jag krama extra mycket på Anton för att han trodde att det gick någon i hallen för att min skrivare lät så mycket!
Sådär har det hållt på hela natten, Strömmen har gått och kommit tillbaka typ 5 gånger inatt och det första som händer när vi ska upp är ju att strömmen går igen!
Usch på det, så är as trött för att jag knappt sovit något inatt ... !

Regnar gör det också , men som tur är så kommer min solstråle Fanny ut hit och hälsar på idag :) Hon skulle komma redan vid 9 så ingen mening att försöka sova lite utan ska väll klicka runt mig lite tills hon kommer

Veronica

Inga kommentarer: