måndag 14 april 2008

Tråk Skola

Sitter i skolan och har så extremt tråkigt. Internet funkar inte på våran våning så har flyttat ner till våning två i korridoren där vi sitter och mest bara sitter typ.

Hade svenska på förmiddagen där jag har massor uppgifter att göra ifatt (Jobbigt) men gör jag bara dom bra så har jag faktiskt chans på MVG , förvånande! Så nu har man ju extra press på sig att skriva en bra novell och massor med andra saker för att lyckas ...
Nu har vi Administration och jag har gjort klart allt så har inte så mycket att göra här heller, ska bara typ fixa studiebesöks platser vilket är tråkigt! Fick reda på också att jag ligger på VG, kunde nått upp till MVG men det är något som saknas sa våran lärare.

Har inte fått min laddare heller, har varit inne typ 10 gånger och frågat idag men inget har kommit, ska tillbaka vid ett sa dom för att se om det kommig något då, men sitter ju utanför datorkillarna nu så ser när posten kommer :) Hoppas verkligen jag får laddaren idag annars blir jag galen!

Ska väll låssas jobba nu!


Veronica :)

Inga kommentarer: