måndag 14 april 2008

Smink Kurs


Var på smink kurs idag efter skolan på Make up store. Var jätte kul faktiskt , fick först lyssna på hur man skulle lägga en make up & en bra rengöring och sånt. Sedan fick vi sminka oss själva också, fick välja lite sminkl från butiken och så valde de som jobbade där lite vad dom tyckte och gav massor med råd. Det var verkligen jätte bra och man lärde sig väldigt mycket!

Det som var dåligt bara var att det var så himla mycket som var jätte bra som man ville ha så pengarna bara flög iväg!


Jag köpte ganska mycket men det fanns dock nästan dybbelt så mycket till som jag skulle vilja ha! Så nu vet jag i alla fall vad jag ska önska mig lite sen när jag fyller, dock så är det ju ett tag kvar ...


Men det jag köpte var:


- Ögon Primer

- Kajal

- Grå Ögonskugga

- Beige/skimmer läppstift

- Lermask

- Silikon tvätt lapp


Så det kan jag verkligen rekomendera att göra, gå ett gäng tjejkompisar på en make up kurs på make up store för 200 kr/person!



Efter smink kursen så gick jag , mamma och Annica till fräcka frökens och fikade lite, åt blåbärs paj med vanilj sås & Cola. Väldigt gott måste jag säga och väldigt trevligt också, Kom dit jätte fint glitter sminkade ;D


Men nu har jag int i hela kroppen, de är verkligen jobbigt att sminka! ;D Så ska krypa ner i sängen nu tror jag och bara försöka slappna av till nationella imorgon!



Veronica :)

Inga kommentarer: