tisdag 15 april 2008

Händelserik tråk dag ...

Så kan man faktiskt sammanfatta skoldagen idag.
Första lektionen hade vi matte, fast hade bara matte i typ 35 minuter för sen skulle vi till Arbetets museéum för att lyssna och kolla på en utställning om förintelsen.
Men på den lilla tiden vi hade matte så fick vi tillbaka provet, hade totalt satt mig in på att få IG, men fick G! hade 14 p och 12p var det lägsta man fick ha så det kändes jätte bra faktiskt!

Sen bar det av till utställningen, fast jag och erica skulle iväg igen vid 10 typ , så som tur var så behövde vi bara vara med i ca 45 plågsamma minuter ... Det var verkligen as tråkigt att bara sitta och lyssna. Jag skulle hellre viljat gått runt själv och tittat lite för egentligen tycker jag att det är ganska intressant även fast jag har svårt att läsa och höra om hur människor hade det.

Men som sagt drog i alla fall vid 10, men hemligt om vad vi gjorde för att det är så personligt för Erica så skriver inget om det :)
Kom tillbaka till skolan sen lite efter 11 , käkade lite och sånt då.
Fortfarande så har vi inget internet på våran våning i skolan så fick sitta på våning 2 igen...

Sen var det engelska, hade övning i hörförståelse till nationella proven som drar igång på torsdag! Kändes som att det gick ganska bra faktiskt så hoppas det ska göra det på riktiga nationella sen också. Sen gjorde jag inte så mycket, vi skulle läsa men jag glömde min bok hemma så fick lite skoj uppgifter typ bara att göra.

Efter skolan följde jag med Erica till stan och sen stötte jag på Mikka & Kim också så följde med dom lite och sen tog jag bussen ut till mamma och åkte hem!
de var väll ölite av det som hänt under dagen idag ...

Nu blir det plugg, Har massor att göra. Senare så är det äntligen säsongs premiär för Desperate House Wives :D :D :D


Veronica :)

Inga kommentarer: