söndag 13 april 2008

Sov Dags


Ska strax krypa ner i sängen och läsa ett par sidor tror jag , ska försöka komma igång med läsningen nu igen har ju typ 100 böcker som jag inte läst än! Så det är väl behövligt.


Imorgon blir det skola och jag har absolut ingen lust att gå dit, jag känner verkligen hur jobbigt det kommer vara att behöva gå upp halv 6 igen , åka buss, sitta i skolan och bara sitta för att sen vänta och åka hem komma hem runt halv 5 och vara helt slut och sen sova och göra om samma sak igen och igen och igen ...

Sen har jag världens ångest inför nationella provet i engelska på tisdag eftersom jag har pressen på mig att jag behöver skriva ett jävligt bra prov för att kunna få ett klart MVG, och som vanligt när jag har press på mig kommer allt gå åt helvete ... Men men får väll hoppas på det bästa!

En bra sak med skolan imorgon är i alla fall att jag får träffa min Älskling + Klassen och de är ju bra :)


Men nu ska jag sova, God Natt!



Veronica :)

Inga kommentarer: