söndag 13 april 2008

Miami Ink & LA Ink





Miami Ink & LA Ink är mina absoluta favorit program just nu! Det är så himla intressant att få se och höra alla berättelser och tatueringar som alla människor gör. Det får mig så inspirerad och sugen på att själv skaffa tatuering(ar), för varje program jag ser blir jag bara mer och mer sugen dessutom!

Så gissa om jag är avundsjuk på Anton som ska tatuera sig på tatueringsmässan i stan den 26:e, dumma unge säger jag bara ;D <3

Men jag vet inte riktigt vad jag skulle vilja tatuera, för vill inte ha för mycket men jag har massor med saker jag skulle vilja göra så har lite beslutsångest + att jag kommer alltid på nya saker hela tiden och glömmer vissa saker. Det jag har bestämt är i alla fall att när jag får barn ska jag tatuera in namn och födelsedatum någonstans på kroppen, förmodligen handleden tror jag :)

Veronica :)

Inga kommentarer: