fredag 11 april 2008

Lite smått med ångest

Vaknade ganska precis nyss kan man säga, Fast jag vaknade redan runt 7.00 och var as pigg men tvingade mig själv att ligga kvar tills nu. Ska som sagt till tandläkaren idag och fixamed tandställningen, men har ångest nu över att jag inte kommer att komma dit i tid säkert :S Borde ha tagit bussen som gick för 10 min sen och väntat där i typ 2 timmar ist ...
Får väll hoppas att jag kommer in i tid. Hatar verkligen att bo här ute när det inte går bra med bussar!

Känner verkligen hur mycket jag skulle vilja ha en liten lägenhet inne i stan nu, räcker med en jätte liten 1:a, bara för att just slippa det här med bussarna. För då kan man sova längre om dagarna när det är skola och komma hem tidigare och slippa mitt humör när jag är trött. Sen händer det någo i skolan så är det nära hem, slippa vänta på bussen i flera timmar!
Så snälla ge mig en liten lägenhet!

Borde väll ta och börja fixa mig lite smått nu och käka frukost och sånt , ska åka om typ 1 h och 20 min ...


Veronica :)

Inga kommentarer: