fredag 11 april 2008

Hemma Igen


Kom hem från stan för ett litet tag sen nu. Kom in precis lagom till tandläkaren som tur va, 2 minuter före halv faktiskt ;D Fick gå in direkt och hon som skulle fixa med tandställningen tog i som bara den och allt gich as fort, hon fråga inget om hur det har gått eller något och jag fick inte änns välja färg på gummisnoddarna!!!! fatta att jag blev sur, jag som ville testa gråa eller röda. Utan efter typ 5-8 minuter så var jag redan klar :S


Så drog upp till skolan för att kolla om min laddare kommit, men nej då det hade inte kommit något än, så gick suckandes där ifrån och halvvägs bort från skolan till bussen skicka jag sms till Anton och fick tillbaka att jag skulle vänta där för dom va tydligen kvar i skolan så var bara att vända och gå tillbaka till dom. Dom höll på att skriva ut massor med papper om något fast det krånglade bara hela tiden så efter typ en timme där va dom klara , men usch vad man garvar åt 4 IT-Media killar som klagar på en skrivare hela tiden HAHA! Fick iaf gratis baguett med ifrån caféterian , kanske inte dom godaste och fräschaste men va fan ;D


Sen drog jag, anton , Tobias och David till stan en snabbis och gick runt lite tills jag åkte med bussen hem 13.40. Ganska trevligt faktiskt man får sig ju som sagt alltid ett gott garv när man är med dom ;D


Nu ska jag ta och värma kycklingen och vitlöksbaguetterna som blev över ifrån igår , även om jag inte är så jätte hungrig så har jag inget bättre för mig nu än att äta ;D Får se vad som händer senare. Känner på mig att jag kommer ha minst lika tråkigt som igår kväll om inte tråkigare ...



Veronica :)

Inga kommentarer: