torsdag 10 april 2008

TRÖTT!

Har inte gjort ett skit ikväll, bara haft så himla tråkigt. Endå är kag as trött nu , antar att det är bara för att jag har tråkigt. Kände redan vid 21.00 att jag lika gärna kunde ha sovit istället för att sitta här, men men jag brukar ju inte göra som jag tänker så det blev ju inte så då.

Försöker få upp kontakten med min kära Anton på msn igen, det sista han skrev var typ hjälp mig :s och sen så svara han inte mera :s Ingen aning om vad han håller på med! Ska se om jag får någon kontakt med honom ...

Ska snart krypa ner i sängen tror jag, eller kanske borde skriva hoppas ... Ajja, någon gång kommer jag väll i säng. Är ju ledig imorgon, ska åka med bussen som går 10.50 eller något , hoppas jag hinner in i tid till tandläkaren som är 11.30 och min buss ska vara inne 11.30 så har lite smått panik om jag verkligen kommer hinna men men man får väll hoppas här med antar jag.

ajja , som sagt sova snart!


Veronica :)

Inga kommentarer: