tisdag 13 april 2010

Påsklovet

Har haft ett riktigt bra lov med mycket att göra och trevliga människor!
Som jag skrivit förut spenderades påskhelgen hos mamma och därefter Åkte jag hem till Anton och stannade en natt eller två .. kommer inte riktigt ihåg, inte vet jag vad vi roade oss med heller men i alla fall! Spenderade en eftermiddag/kväll med Angelica som kommit hem på besök från Dalarna också, vi var på stan, hälsade på hos Erica, hämtade upp Martin & Maria och åkte ut en sväng till Maxi och handla mat, åka runt och lämna av alla igen och så hem till mig och så lagade vi super goda hamburgare och prata om gamla goda tiden och framtiden!


På torsdagen kom Anton till mig igen och på Fredagen kom även Jocke och Lollo på en spelkväll hos mig där det bjöds på mat, chips , tv spel och sällskapsspel!
Mycket roligt, spelkvällar borde man ha oftare...
Lördagen hände först ingenting till jag fick lust att åka till Media Markt och köpa ett nytt Wii spel som Jag och Anton sedan roade oss med hela kvällen och största delen av söndagen också men vi var också ute på en långpromenad i det vackra vårvädret!



Måndagen börja med en föreläsning om ledarskap för min del och sen hem och plocka lite i lägenheten innan jag och Anton åkte till City Gross och handla lite mat och åt en varsin korv!
Idag är det tisdag och jag kom hem från skolan för ett tag sen .. anton har åkt hem och jag ska ta och äta lite nu och sen duscha kanske innan Erica hämtar upp mig och det blir en kort sväng till Ingelsta området!

Inga kommentarer: