torsdag 15 april 2010

Linköpingsbo nästa?

Nej rubriken stämmer väll inte riktigt kanske, men i framtiden kommer jag kanske spendera mycket tid i Linköping. Har varit på Öppet hus på affärshögskolan i Linköping nu ikväll och tycker att den verkar väldigt bra faktiskt .. har dock inte bestämt mig än om jag vill börja läsa redan i höst eller inte dock men kommer i alla fall att söka in.

Annars åkte jag till anton igår efter skolan och vi åkte en sväng till IKEA och sprang runt, spanade in lite mattor men tog inte med mig plånboken så det blev inget köpt. Idag fick jag han jag vara hemma en timme innan det återigen var dags att åka till linköping som sagt för att först ha andra provningen på min studentklänning som är grymt fin! Och sen då som sagt öppet hus.

Nu sitter jag med te koppen i högsta hugg och ser lite smått på tv. Har inte så myckt mer att säga , skola som vanligt imorgon och jag är mer stressad än vanligt nu ... har sjukt mycket att bli klar med ...

Inga kommentarer: