fredag 1 januari 2010

Vad kommer hända 2010?

Ett nytt år med nya möjligheter och nya äventyr har precis börjat och såklart hoppas jag på att detta år kommer bli minst lika bra som det förra!
Än så länge har jag inte så mycket planerat för året men jag hoppas på att året kommer fyllas med mängder av äventyr!

Saker som är planerade under året som jag verkligen ser fram emot är:

- Två års dag med Anton!
- Bounce uppvisning i Globen med Annica!
- Studentveckan och självaste studenten!!
- En vecka på Öland med Antons familj!
- Sonisphere festival med Annica och Anton!

Saker som jag också hoppas på att få uppleva under året är:

- att tatuera mig, har nästan bestämt mig för vad jag vill göra nu!
- ta studenten med bra betyg
- Få ett jobb
- En lång och härlig sommar med många varma dagar och långa nätter och allt annat som hör sommaren till
- Många små resor runt om i landet och få uppleva saker
- Resa utomlands

och så klart mycket mera saker, som sagt så hoppas jag att detta år kommer att bli helt perfekt!

Inga kommentarer: