fredag 8 januari 2010

8:e Januari

Igår var första dagen på praktiken igen efter jullovet, lite segt att gå upp och otroligt segt att vara där hela dagen när man är van att bara ligga hemma och lata sig ;D
Men det gick helt ok!

När jag kom hem dock gjorde hela kroppen ont, mådde illa och jag hade ont i huvudet ... inte lika roligt. Såg klart på DHW säsong 4 som jag började att titta på igåroch sen gick jag och la mig i sängen och försökte kolla på tv men somna vid 10 och vaknade 40 min senare av att det fortfarande var tänt och tv:n var på, så stängde bara av de och somnade om igen.

Nu har jag strax ätit klart frukosten och ska packa ihop mina saker och åka iväg till praktiken. Ska packa upp varor när jag kommer dit så hoppas att dagen kan gå fort för när jag kommer hem så kommer Anton till mig!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: