söndag 10 januari 2010

10:e januari

Idag har jag haft körkort i en hel månad men jag har inte kört en bil sen jag klev ur uppkörningsbilen. Jag har inte ens haft "premiär" turen än ... känns som att jag kommer börja om på noll igen när jag sätter mig i en bil, när det nu kommer hända ... Har ju ingen bil och eftersom jag bor i stan så har jag inte chansen att kunna låna en bil hemma heller...
Skulle ha väntat med att ta körkort tills jag hade råd att ha en egen bil, känns ganska onödigt att ha tagit det och sen inte köra nått så man tappar allt ...

Men men idag har Fanny och Linnéa varit här och vi har ätit tacos , bytt julklappar och kollat på new moon! Jag fick två jättefina berlocker (en converse-sko och tro/hopp/kärlek tecknet) b.la.
Imorgon är det dags för praktik igen, skulle dock vilja vara ledig lite längre ....

Inga kommentarer: