tisdag 5 januari 2010

5:e Januari

Jag har varit uppe sedan kl 6 idag och fart runt som bara den!
Först blev det ett besök hos tandläkaren vid sju och därefter fick jag sitta på Mc Donalds i över en timme och vänta på att gymmet skulle öppna bara för jag inte orka åka hem imellan för då skulle jag aldrig orkat åka tillbaka till gymmet ... Men i alla fall!

Så gymmade jag i ca en timme och tog sen bussen ut till Onoff i Ingelsta för att hämta ut min mobil som äntligen kommit tillbaka, lagad!
Och sen var det bara att gå hem.

Har precis slängt i mig två äggmackor och ska packa ihop lite saker och gå ut igen då jag ska ta sponkan upp till Annica och sen ska vi gå till Himmelstalund och åka skriskor!
Får se hur det kommer gå, har inte åkt på flera år så det ska bli spännande, förhoppningsvis kommer jag att komma hem hel i alla fall.

Men nu tjatar Annica på facebook att jag ska komma så bäst att springa!

Inga kommentarer: