måndag 4 januari 2010

4:e Januari

Nu ligger jag hemma i min soffa i min lägenhet.
Ensamt är det samtidigt som det är skönt att vara hemma...
Idag har jag och Anton åkt pulka och skidor igen, gick inte mycket bättre idag och gav upp ganska fort med skidorna. Var helt slut när vi kom in igen så åkte hem vid kl 6, råkade dock gå av en hållplats förtidigt bara för jag var så trött. Men efter en dusch och lite mat så har jag blivit en aning piggare i alla fall.

Dock måste jag sova snart då jag ska upp kl 6 imorgon (!) bara för jag ska till den där dumma tandläkaren 07.10 ... ingen aning om hur jag ska orka mig upp men på något sätt ska det väll gå får vi hoppas! Efter tandläkaren har jag dock inte bestämt mig än för om jag bara ska åka hem igen eller om jag ska vänta i stan på att gymmet ska öppna kl 9 (jag har ju lovat mig själv att träna minst 2 gånger i veckan nu ...)

Nåja, det problemet får vi lösa imorgon.
Nu ska jag se lite mera på tv och sen sova!
Natti

Inga kommentarer: