torsdag 3 december 2009

Torsdag

Fullt upp idag med.
Börja dagen med min sista körlektion innan uppkörningen. Det gick bra till en början men sen så blev det bara värre och värre då jag blir så stressad .. usch känns som att det inte alls kommer gå bra på uppkörningen. Men man får hoppas på det bästa!

Praktik hela dagen , har packat upp varor och hängt ut i butiken nästan hela dagen. Fanny var på stan på förmiddagen också och var inne och hälsade på mig och så köka vi lunch tillsammans. kinnabuffé, MUMS! Skämms lite också då jag köpte två super coola ringar till mig ockå, jag som borde spara ... har ingen bild än men det kanske kommer. Jobba vidare på praktiken och slutade kl 5.

Åkte till ica och köpte mera apelsiner och lite sånt och han bara hem i fem minuter innan jag åkte in till stan igen då Erica blivit fikasugen och ville ha sällskap. Blev en té och blåbärspaj till kvällsmat, inte illa!
Så hem igen och hoppa i pyjamasen och suttit framör tv:n hela kvällen. Borde egentligen gått och lagt mig för ett tag sen då jag måste gå upp 05.30 imorgon, ska nämligen till Stockholm med klassen på Saco mässan och därefter på Backstreet boys konsert med Annica & Julia!
Ska bli roligt med lite nostalgi :)
Men nu ska jag ta och borsta mina små tänder som gör så otroligt ont i min stackars mun.. (dumma tandställning) och sen försöka kypa ner i sängen, natti!

Inga kommentarer: