torsdag 10 december 2009

ojoj...

Jag skulle verkligen behöva flera timmar på dygnen, eller ännu bättre inte behöva sova ... Fullt upp hela dagen idag igen ... Praktik hela dagen och därefter blev det paussallad och tjejkväll på stan med annica då mer än halva stan hade öppet till 21.00 idag!
Kom hem med två vanliga baslinnen från Gina bara, väl behövligt!
Körkortet har jag fixat också, känner mig ganska duktig. Inte så glad som jag trodde jag skulle bli dock, känns inte så speciellt för mig faktiskt...

Nåja, imorgon är det fredag och då blir det praktik hela dagen som vanligt. Efter det ska jag hem till Anton och sova där och se idolfinal. På lördag är det julbord hos mamma & Håkan och därefter blir det lucia movie night med annica och Anton som jag skrivit förut ..

Nu är jag helt slut i både huvudet och kroppen så ska strax krypa ner i sängen ... Dock har jag så himla mycket att tänka på och göra så kan inte riktigt slappna av känner jag.
Men ska försöka ... Natti!

Inga kommentarer: