måndag 7 december 2009

Måndag

Så var det måndag igen och jag har varit segare än vanligt ... Men praktiken har gått bra ändå!
Har fått i uppgift att göra en liten rockhörna , jätte roligt att dom litar på mig att jag kan få ihop nått bra :) Fick otroligt mycket beröm också om det lilla jag hann göra så det vart ännu roligare då också!

Efter praktiken kom Anton och hämta mig så vi handla lite snabbt och så hem och fixa lite mat och sen bara tittat lite på tv och sånt mysigt :) Ska strax krypa ner i sängen. Kommer behöva mycket sömn den här veckan för att ladda inför helgen ....


Veckans planer!

Måndag - Praktik, Anton kommer <3
Tisdag - Uppkörning (!), Praktik, och sen får vi se vad som händer ...
Onsdag - Praktik, gymma?
Torsdag - Praktik, tjejkväll på stan med Annica?
Fredag - Praktik, till Anton<3
Lördag - Julbord hos Mamma & håkan med massor av olika människor, Lucia movie night (börjar 00.00 och vi ska se 3 filmer .... ) med Annica & Anton!
Söndag - Lucia movie night fortsättning, hem och sova, kanske till stan och bara mysa runt bland julskyltningen...

Inga kommentarer: