onsdag 25 november 2009

underbara sommar ....

Guuuuuuud vad jag saknar sommaren!
helt sjukt.
Vill ha sommar året runt, värmen, solen, glass, sena sommar kvällar, svalkande nätter, bada i havet, solglasögon, sköna dagar i husvagnen, ledighet, grilla, sommar kläder och så vidare ... underbart!
Suttit och kollat på lite olika sommarbilder precis och längtar tillbaka.

Men tillbaka till verkligheten och inse att det är november och solen hinner knappt gå upp innan den går ner igen. Eller den visar sig knappt för alla stora och gråa moln som är på himlen, tråkigt.
Idag har jag varit ledig från praktiken då de hade lite för många praktikanter inne så har spenderat dagen hemma. Borde ha skrivit på ett skolarbete men frågorna är för komplicerade för att jag ska kunna ge ett ordentligt svar på dem .. så blev att städa och tvätta lite istället.

Dansa idag också, sista lektionen innan avslutningen. Gick ganska bra men har fortfarande ett par danssteg som inte vill fastna i huvudet ... så lite nervös inför söndag är jag kan jag ju säga.
Men det kommer nog gå bra får vi hoppas.
Nu ska jag strax hoppa ner i sängen då jag ska upp tidigt och ha körlektion imorgon 08:15.. snark ..

Inga kommentarer: