torsdag 26 november 2009

Nu ska jag bli rik!


Idag på lunchen gjorde jag ett litet besök på lagerhaus och kom där ifrån med den coolaste sparbössan!
En dödskalle, och dem som känner mig vet att jag älskar dödskallar!
79 kr kosta den och det tycker jag helt klart att den var värd, så nu ska det sparas pengar :)

Annars så har jag haft körlektion idag igen, det börjar ju närma sig .... hemskt va nervös jag är. Men det kommer gå bra, måste försöka intala mig själv det + att jag måste tänka på att inte göra massor med slarvfel som jag alltid lyckas göra ... Efter det blev det i alla fall praktik som vanligt, varit fullt upp faktiskt då det kom hur många som helst på en gång. Alla ville ju såklart bara ha kläder som hängde högst upp också så jag har blivit bästa kompis med stegen idag som jag har burit på hela dagen! Jobba också över lite idag för att hinna städa upp ordentligt, så börjar 1 timme senare imorgon, skönt!

Händer inte så mycket annars, bara lagat mat och ajat mig över mina fötter som gör så förbaskat ont! fotmassage, snälla?
Nu ska jag fortsätta se på Paradise hotel!

Inga kommentarer: