onsdag 18 november 2009

Tisdag i efterhand ...

Blev inget bloggande igår mest bara för jag inte hade lust :) Men dagen var helt okej, skrev först ett samhällskunskap prov i skolan som handlade om politik och sånt ... inget roligt alls och det gick inte bra heller. Är 95% säker på att jag kommer få göra om det. Men det gör inget, fick sluta efter provet så strax efter kl 9 var både jag och Erica klara så då följde jag med Erica hem till henne & ludde för att spana in deras lägenhet. Mycket fin och goda bullar bjöds det på också. Spela lite play station också innan vi åkte ner en snabbis på stan. Köpte en helgrå långärmad tröja från H&M , super skön! Och så köpte jag även en lite julklapp till Neis!

Halv ett var det dags för prov igen, Inköp och varuhantering. Provet gick otroligt bra faktiskt känns det som och det var 1000 gånger roligare än samhällsprovet! Svarade på alla frågor och känner mig ganska säker på att ag svarat rätt på alla utom en fråga som jag är lite osäker på. Men hoppas på ett bra betyg där i alla fall. Slutade även här efter provet så var hemma strax efter kl 2.

Haha det blev en lite händelserik väg hem. Först fick vi sitta i bussen och vänta på att 3 olika lastbilar skulle samsas om att åka in och leverera varor på Ica eneby, lastbilschaufförer är inte så smidiga av sig måste jag säga .... Så när jag klivit av bussen och ska gå hem så håller de ju på att byta ut spårvagnsspåren så man måste gå en liten bit på vägen för att kunna gå över spåren. Och när jag går där och precis ska gå över spåren så hör jag en bil som tvärnitar och kör in (inget allvarligt, den bara putta till lite) i en bil framför som skulle svänga. Jag säger bara "whoops" och går vidare, haha så står det ett par killar som jobbar med spåret och skratta lite åt mitt uttryck på det hela och säger något som jag inte riktigt uppfattar men dom log så det var nog inget dumt dom sa ;D

Inga kommentarer: