onsdag 18 november 2009

Onsdag

Inatt så kunde jag inte sova, var helt klarvaken nästan hela natten. När jag väl slumrade till så drömde jag massor konstiga drömmar som gjorde att jag vaknade igen. Väldigt konstigt.
Blev ingen skola för mig idag då jag kände att huvudet inte riktigt hängde med när jag inte sovit ordentligt.

Men jag jobba på riktigt bra hemma och har kommit igång med uppgiften vi har i internationell ekonomi. Hoppas att läraren också kommer tycka att det blir bra. Dock är det bara första uppgiften jag fattar, de andra är jättekonstiga ... Har också diskat och lagat mat idag, dock fick jag ont i huvudet igen efter maten. Men det gick över ganska fort som tur var!

Åkte iväg till dansen också där vi hade våran näst sista lektion innan uppvisningen. Dansen är klar nu så det är bara att nöta in den nu. Känner att det kommer gå sådär dock men får hoppas på det bästa! Gjorde illa knät idag dock på dansen eftersom golvet är stenhårt och vi håller på lite på golvet ...

Men annars flyter det på, börjar känna mig lite konstig i huvudet nu igen, men det är just för jag är trött så ska krypa ner i sängen nu snart.
Imorgon är jag ledig!

Natti natti!

Inga kommentarer: