tisdag 20 oktober 2009

Zombieland

Nu är jag hemma från bion, trött och ont i knäna har jag också. Men det var trevligt, filmen var helt okej och jag skrattade flera gånger. Gillar man zombies så ska man helt klart se den för det fanns det verkligen gott om i filmen, inte så konstigt kanske förresten? :P
Gillar man folk som skjuter är den nog också ganska sevärd faktiskt.

Har precis bäddat ner mig i sängen nu och ska strax sova. Får se hur det kommer gå, är lite inne i zombievärlden nu ... Haha, när jag och Annica kommer ut från bion och ska åka hem med bilen så är det jätte mörkt + dimma ute, riktigt zombie väder så vi var helt inne på att det skulle komma massor med zombies.... ja vi är 26 respektive 18 år .. Nåja, den mest zombie liknande personen vi såg var en gubbe som stod och dansade för sig själv vid spårvagnshållplatsen.

Men nu ska jag ta och titta runt på det sista på datorn och därefter sova!
Natti natti

Inga kommentarer: