tisdag 20 oktober 2009

Regn ..

Sista lektionen idag var helt okej faktiskt, vi fick ett superstort häfte med texter och frågor i dock ... Men det handlar om inköp och offerter så det var faktiskt ganska roligt. Jobbade på bra och fick sluta tidigare, skönt! Dock regna det när man kom ut från skolan...

Gick en super snabbis till körskolan, har en lite annorlunda fas som man bara får ha 7 fel om dagen på sen måste man vänta en dag innan man gör om frågorna. Så är det ca 700 frågor så det tar sin lilla tid.

Nu kom jag hem för ett litet tag sen och möttes av ett berg med disk så har diskat och ska fixa mig lite snabbt innan jag ska ta spårvagnen till Annica där vi ska käka lite mat och så innan bion :) Trevligt! Hoppas fortfarande på att filmen är bra för jag är super trött (kan dock bero på att jag också är super hungrig) så det kan finnas en risk för att jag kan somna om den inte är något vidare ... Men det återstår att se!

Inga kommentarer: