tisdag 13 oktober 2009

vuxenpoäng till mig!

Jag har lyckats tvätta mina två första maskiner med tvätt helt själv i helt nya maskiner som jag lyckades reda ut helt själv hur de funka, många vuxenpoäng till mig måste jag säga!
Så har jag diskat och pluggat körkortsteori i min bok, nu har jag bara ett kapitel kvar och vore jag inte så trött skulle jag göra klart det nu också.

Mitt internet är fortfarande super segt, så enormt irriterande så det finns inte. Jag "loggas ut" från internet flera gånger utan att jag ens rört datorn. Hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt så det inte har gått sönder ....
Tur att det är tisdag i alla fall, d.v.s tv kväll, de desperata fruarna slutade nyss och det är ju så spännande! Christine nu och sen blir det att sova!

Imorgon blir det internationell ekonomi på förmiddagen och på eftermiddagen blir det körskola, måste komma igång med teoripluggandet på datorerna och därefter blir det hemmaplugg på projektarbetet då läraren är på möte hela eftermiddagen, så dans på kvällen!
Härligt!



Veronica

Inga kommentarer: