tisdag 13 oktober 2009

Green Day bilder

Här är bara ett få antal bilder av alla jag tog, inte så bra kvalité men det är bara för jag zoomade in så himla nära. Men som jag har skrivit förut så är nog den här konserten bland de bästa jag varit på! De hade en sån himla bra scennärvaro och de tog till och med upp folk på scenen så de fick sjunga låtar, vara med och dansa runt och stage diva (hoppa rakt ut i publiken). Verkligen jätte underhållande att se på och musiken är ju inte direkt dålig den heller :P Häftiga effekter med eld, smällare och massor annat.
Helt underbart helt enkelt!
Det enda minuset var bara att det tog slut för tidigt och att de missade ett par låtar som jag gärna hade velat höra live...
Bilresan gick också bra, hittade, parkerade och körde bara lite fel när vi skulle åka hem... hehe :)







Inga kommentarer: