fredag 16 oktober 2009

Veronica hissar & dissar

Nu gör som nästan alla andra och inför hiss och diss i min blogg :P

- Mörkt tidigt
Nu hinner man knappt komma hem från skolan innan det har hunnit blivit mörkt. Känns som klockan är långt in på natten när den bara är runt 18.00 ...

- Segt internet
Ett internet som går segt och lägger av hela tiden får mig att vilja slita av mig mitt hår! Det är nog bland det mest irriterande som finns....!

- Tråkiga skoluppgifter
Jag tror de flesta av er kan hålla med mig om att tråkiga skoluppgifter är hemskt, det värsta är att man inte har någon lust att göra uppgiften så man skjuter upp det och då får man göra den hemma istället, ännu tråkigare.



- Myslampor & tända ljus
En fördel i höstmörkret är alla små myslampor och levande ljus som man kan mysa till det riktigt ordentligt med!

- Shopping
Dom som känner mig vet att bland det bästa jag vet är att shoppa så det var ju en självklarhet att shopping ska få vara med på min första hissarlista! Så när det börjar närma sig jul och julshopping så är det extra roligt och framförallt mysigt att gå och shoppa.

- F.R.I.E.N.D.S
tv serien som alltid kommer vara den bästa serien som någonsin har gjorts. Jag har alla säsonger på DVD och jag har sett dom hur många gånger som helst och jag skrattar lika mycket varje gång. Även de allra sämsta dagarna känns bättre efter ett par avsnitt med vänner!

1 kommentar:

Marie sa...

Hejsan! jätte fin blogg du har :) jag undrar har du bilddagbok? tänkte om vi kunde bli vänner dära? svara gärna :)kontakta mig på Marie_Larsson14@hotmail.com