lördag 17 oktober 2009

Shoping lördag!

Det blev en dag på stan idag igen , inte för att jag klagar ;)
Blev ett besök hos Telia först för att klaga på både hemtelefon, mobiltelefon och det mobilabredbandet ... dock gick vi därifrån utan att ha fått något fixat. Trösta oss med shopping istället!

Idag köpte jag faktiskt två tröjar från Monki till mig själv (För pengarna jag fick tillbaka från väskan som gick sönder...) och Sex and the City filmen för mitt presentkort på Akademibokhandeln, visar i ett annat inlägg senare! Sen blev det även en del julklappsinköp också, haha det är bara oktober och jag är faktiskt nääästan klar med julklapparna ;D Bra att vara ute i god tid.
Så avsluta jag och Anton shoppingen med en fika, mycket bra dag!

Just nu är körslaget på tv:n och maten på spisen, är super hungrig.
Men nu måste jag återgå till maten :)


Veronica

Inga kommentarer: