torsdag 15 oktober 2009

Torsdag

Vaknade kl 9 idag , en timme före klockan skulle ringa, Jag älskar när jag får vakna av mig själv och bestämma när jag vill gå upp istället för att en liten dum signal ska bestämma över mig.
Just nu sitter jag och äter frukost och ska snart ta sponkan ner till stan för att köra en körlektion 11.45 och därefter ska jag sitta och plugga på körskolan ett litet tag.
Och efter det ska jag göra något väldigt roligt, jag ska SHOPPA, äntligen!
Haha, måste verkligen hitta en vinterjacka innan jag förvandlas till en isbit ... Så tänkte jag luska reda på lite julklappar kanske. Bäst att börja i tid när pengarna finns.

Får se vad klockan blir efter jag sprungit klart på stan, kanske om jag har lust och känner att det behövs att jag tar ett varv på körskolan igen. Så får vi se om jag orkar med att handla idag också.
Kommer nog bli en bra dag idag :)

Inga kommentarer: