torsdag 15 oktober 2009

Ett stort steg på väg!

Nu är jag hemma igen efter en förmiddag på stan.
Körlektionen gick bara bra, fick hålla på att lära mig hur den nya p bromsen i bilen funkar + att starta lite i backe. Efteråt gick jag som sagt och plugga frågor på datorn och jag klarade hela 2 faser idag! :D så det gjorde att mitt humör gick upp i topp!

Dock när jag gick från körskolan så gick min väska gråa Gina (som jag redan bytt en gång) sönder igen, på exakt samma sätt! Så gick dit och sa att jag redan bytt den en gång och gett upp hoppet om väskan. Men eftersom jag inte hade någon extra väska så fick jag komma tillbaka imorgon och lämna in den...

Gick runt och leta vinterjacka också, hitta en perfekt jacka på Carlings... dock var den liiiite för dyr, 1800. Så letade vidare, dock utan resultat. Men fick lite julklappar köpt i alla fall och det känns bra! Dock gjorde det mig 1000 kr fattigare men vad gör man inte för sina nära och kära?
Var också och sökte praktikplats men ska tillbaka imorgon igen för personen som hade hand om det var inte där idag.

Så efter en sån bra dag så kände jag att jag var värd en puss så Anton kommer hit om ca en timme :) mysigt! Då blir det att gå och handla mat, men först ska jag äta klart och små städa lite också! Mycket produktiv dag måste jag säga att det har varit idag!

Inga kommentarer: