söndag 4 oktober 2009

Nostalgi!


Titta va Annica luskade fram! :D Här är då jag och Annica i våra älskade BSB tröjor, min kanske va en aning stor... är vi inte söta?


Från Annicas Blogg


" Idag blev det klart!! Jag ska på BSB den 4de december!! Jag lyckades lura med mig min älskade lilla pluttunge, vivvi! =) Hon var extremt mutbar när jag erbjöd mig att betala hennes biljett som en tidig julklapp... Underbart! Jag måste varit en av deras största fans på 90-talet och det är ren nostalgi att se dom igen. Förra gången de kom till Stockholm fick stackaren Cicci offra sin stoltet och se på pojkband med mig.. Jag tror det blir 4de gången jag ser dom nu och en 5te har jag stått utanför Okej-dagen när de spelade i Kungsträdgården halvt gråtandes med syrran =). Vivvi var med på en av konserterna och då smyckade jag ut henne i BSB halsduk och t-shirt =).

Den här bilden är tagen 7/8-96. Det var tider det! Det är dags, 13 år senare att vi ser dom ihop igen! Vivvi ser så rädd ut stackarn när moster spökat ut henne! =) Vi kanske ska leta fram våra gamla tröjor??? Jag lär knappast ha slängt min, men undrar vart den kan vara...."

Som sagt, det var tider det... :)

Inga kommentarer: