söndag 4 oktober 2009

Gissa vad

Gissa vad jag ska göra den 4:e December...


Ja ni ser rätt, jag ska på Backstreet Boys konsert med Annica. Hon lura med mig genom att ge mig det i tidig julklapp haha ;D Men det ska bli roligt att få drömma sig tillbaka till det härliga gamla 90-talet. När jag var liten var BSB mina största idoler och jag var faktiskt på en konsert med dom då också, dock kommer jag ju inte ihåg så mycket av det ... Men jag har ett kort på när jag har en alldeles för stor BSB t-shirt på mig och en BSB halsduk och ser överlycklig ut, det var tider det :)

Sen Julia, om du inte hittat någon att gå med och såklart om du fortfarande vill gå på deras konsert så får du följa med mig och Annica om du vill, vi har köpt stå biljetter så det är bara att köpa en biljett och hänga på! :D

Inga kommentarer: