onsdag 30 september 2009

Onsdag

Onsdag idag och jag var duktig och gick upp till skolan fast jag inte kände mig helt frisk idag. Dock var jag bara med på första lektionen och sen gav jag upp, halsen hostar och kliar fortfarande men näsan är lite bättre. Fryser gör jag fortfarande och trött är jag i kroppen.

Måste dock iväg till dansen sen, idag har våran nya danslärare lovat att hon ska ha våran koreografi klar, vilket hon skulle haft för 4 veckor sen ... Förstår inte hur vi ska hinna lära oss allt på den lilla tid som är kvar nu. Men som sagt, måste dit även om det nog inte blir någon dans för min del.

Solen skiner idag i alla fall och det blåser inte fullt lika mycket, en gnska så skön sista September. Det enda felet är ju då att det är Oktober imorgon och då är det verkligen höst på riktigt.. tråkigt men sant.


Veronica

Inga kommentarer: