onsdag 30 september 2009

Börjar det om nu igen?

Jag masade mig iväg till dansen efter lite om och men. Kände mig väldigt risig när jag kom dit, var inte med på uppvärmingen eller styrkan. Ingen lust att dansa heller men var ju tvungen att vara med eftersom vi ÄNTLIGEN har börjat med en koreografi! Dansa lite och humöret åkte upp på topp, nu känns det roligt att dansa igen.

Brydde mig inte om att kroppen inte orka utan var med och dansa för fullt. Åker hem, lagar korvstroganoff för första gången i mitt liv som jag själv tycker att jag lyckades väldigt bra med och har nu satt mig i soffan och nu känns det som att förkylningen börjar om igen. Näsan är täpp och det gör ännu mera ont i kroppen. Usch. Hoppas det bara är tillfälligt efter dansen.

Sitter som sagt i soffan och väntar på att true blood ska börja, spännande!
Längtar dock till sängen...

Inga kommentarer: