måndag 14 september 2009

Måndag

Idag böev det ingen sovmorgon för min del, var tvungen att åka till tandläkaren kl 9, inget roligt alls. Men efter tandläkarbesöket blev det att åka och köpa färg till lägenheten , grått & lila!
Blev en väldigt tidig lunch på donken med mamma också, ville egentligen köpa frukost men kom dit precis när dom slutade med den kl 10... surt!

Hemma har jag inte gjort någon nytta än, men ska börja när jag kan slita mig från datorn. Ska till mormor och hjälpa henne att vattna blommor, hämta hem mera "banankartonger", börja packa ner filmer och böcker i påsar och kanske om jag har lust börja rensa ur en av garderoberna.
Mycket att göra helt enkelt och tiden den går ... Klockan var 12 nyss och då blev jag förvånad att den inte var mer och nu är den 13.17 och jag börjar få panik över allt jag ska hinna med idag ... Nej bäst att börja och inte slösa bort ännu mera tid framför datorn... 13.18, här går det undan!

Inga kommentarer: