söndag 13 september 2009

Linköping


Igår hittade jag absolut ingeting för mina presentkort på stan. Riktig besvikelse faktiskt... Men handlade lite på Lagerhous i alla fall för födelsedagspengar som jag fått av Håkans mamma :) Det blev två bakskålar, pappershållare, diskborste, brödkavel och en saftkanna!
Åkte med Anton hem där vi såg på tv och jag var inte alls rädd när vi såg små snuttar av filmen Psycho II...

Idag blev det en sväng till Linköping igen till IKEA & Ikano huset med Anton och hans mamma & moster. Fick 500 kr av Antons pappa att köpa vad jag vill för, super snällt! :D Så jag köpte mig en stickad tröja och ett par jeans leggings från Gina Tricot samt ett par skor på rea från Din sko, Super nöjd!
Så en snabbis in på Maxi för att köpa min nya drog, vitamin Wells med svarta vinbärssmak!


Mycket bra dag, fast var super trött när vi kom hem. Men nu har vi käkat lite mat och ser på film, blir en lugn kväll. Imorgon ska jag upp tidigt och åka till tandläkaren. Efter det blir det att åka och köpa färg till lägenheten!

2 kommentarer:

Annica sa...

500 kr av svärfar!! Shit! =) vart köpte du tröjan? den ser snygg ut.

simone sa...

Vilka läckra skor :)