fredag 28 augusti 2009

Skoldatorn = Mera uppdatering

Hejsan Hoppsan!

Sitter i skolan och igår fick vi tillbaka våra skoldatorer, vilket menas med att jag kommer kunna uppdatera bättre eftersom vi har ett fungerande internet här!
Har hänt en hel del sen jag åkte till London faktiskt ... Dels så har vi ju då överlevt en långweekend i London som var super roligt! Hittade en hel del saker som jag köpte och vi kan knappast säga att vi inte fick se London, det känns som vi har gått/åkt runt halva London :P
Sen fyllde jag ju 18 i söndags (23 Augusti), jag har fått en lägenhet nu som vi ska börja renovera lite på inom en snar månad, skolan har börjat och jag har börjat jobba också :)
Allt på en gång kan man säga ..

Idag har vi haft skolfotografering och nu väntar vi på att företagsekonomi kursen ska börja halv 1. Efter det blir det jobb och sen hem till Anton och sova för att sen gå på Skogsröjet (Festival) imorgon. Det ska också komma hem en kille till oss idag för att ta sig ann vårat internet och se om han kan hitta vad det är som är fel så det kan börja funka igen så att jag kan använda internet hemma också.
Men nu ska jag börja med att lägga upp lite bilder på min bilddagbok, så kolla in där om ni vill se bilder från sommaren & London!


Veronica

Inga kommentarer: