fredag 28 augusti 2009

Nej tack

Jag har absolut ingen lust att gå till jobbet som börjar kl 5. Vill bara sitta hemma och ta det lugnt känner jag. Ska åka hem till Anton efter jobbet också, dock lär jag väll inte få gå 5 minuter tidigare så jag hinner med 5 över 9 bussen ikväll ... Kommer inte komma hem till Anton försen runt halv 12-12... segt om något!
Men vi får se vad som händer under kvällen ...

Förövrigt håller jag på att bli galen på min datorladdare som det är glapp i så den laddar inte, kunde inte beställa hem en ny försen tidigast måndag och sen kommer det ta säkert 2-3 veckor innan den kommer hem som vanligt.

Ska börja röra mig nerår jobbet nu och hoppas på en bättre kväll än de andra som har varit. Dock är jag vrålhungrig men hinner inte köpa något nu så får stå ut helt enkelt. Det är ju ändå bara si sådär 5 timmar kvar innan jag slutar jobba.
usch!

Det ända jag ser fram mot just nu är att få ge den här snyggingen en stor kram ikväll!

Inga kommentarer: