onsdag 22 juli 2009

Onsdag?

Jag har helt tappat vilken dag det är men det hör väll till sommarlovet att man inte ska bry sig om vilken dag i veckan det är :) Men jag har tjuvkollat lite och såg att det var onsdag idag!
Idag ställde jag klockan på 10 eftersom mammas kompis från Stockholm kommer hit idag, trots att jag har sovit till halv 12 nu i några dagar så gick det väldigt bra att gå upp faktiskt.
Har städat hela morgonen också så jag är riktigt stolt över mig själv!

Jag ska försöka få upp alla bilder senare ikväll också, men som sagt så tar det säkert 10 minuter för att ladda upp en bild för internet är fortfarande konstigt ... men imorgon har jag inget planerat än så länge så kan sitta uppe hela natten och ladda upp bilder ;D
Men nu måste jag fixa det sista innan vi får besök!


Veronica

Inga kommentarer: