onsdag 20 maj 2009

Väntan är inte över

Skoldagen har väll gått ganska fort trots väntan, lunchen idag bjöd på ett par olika efterätter där det fanns citronformage och något annat som började på "P" och var lite som glass ... Julia och jag testade båda sorterna och så blev vi helt förälskade i den där saken på P med chokladsmak ... Mmm det var verkligen super gott!

Eftermiddagen bjöd på webbdesign där vi fick gå runt och kolla på allas hemsidor som vi jobbat med ett tag nu. När jag kollat på alla andras så tycker jag faktiskt att min var väldigt tråkig, enkel och inte alls bra :P haha men men gjorde lite utvärderingar och så fick vi reda på betyg också och jag får kanske MVG i webbdesign!
Blev helt förvånad, jMen han skulle kolla över uppgifterna lite sen förra terminen också och bestämma sig sen, hoppas verkligen på ett MVG :) Fick sluta när vi var klara strax efter ett så då åkte jag till Bibban och mötte upp Anton så nu har vi suttit här ett bra tag men nu har han precis gått till sin körlektion. Jag väntar på samtal från morfar för att se om jag ska åka buss eller med honom hem idag.
En bra sak som blev planerad just nu är att Anton ska komma hem till mig sen så jag slipper vara ensam ikväll , det tycker vi om :) Så när jag kommer hem så är det nästan direkt dags att åka igen förmodligen och hämta honom vid nästa buss.

Nu funderar jag dock på att gå ner till stan och kolla kontot och sen spana på allt jag hittat ... Vill ha ett par chinos jag hittat på Carlings, lite (läs mycket) från Gina, en mascara och foundation. Men jag måste köpa studentpresent, 17 års present och 40 års present med... ojoj vad jag behöver pengar just nu känner jag...


Veronica

1 kommentar:

Fanny-Maria sa...

Chockladparfait kanske? :-P