lördag 23 maj 2009

The new adventures of old christine

Nu har jag varit dålig på att blogga igen.
I onsdags följde Anton med mig hem och vi satt uppe till 12 på natten utan tv och musik och gjorde ett skolarbete, jag som skulle hjälpa somnade dock på slutet men han hann klart med det i alla fall och det är ju huvudsaken :)
I torsdags sov vi länge , kollade lite på Vänner och körde lite moppe. Jag känner mig duktig som kunde skjutsa honom men dock inte lika duktig då han skulle skjutsa mig hem och jag var livrädd hela vägen hem ... men det fick det också!
I Fredags följde jag med Anton in till stan ett litet tag där jag köpte present till Fanny och en mascara & foundation till mig själv.
På kvällen runt 11 börja jag kolla på första säsongen av Christine igen och när jag sen kolla på klockan igen nästa gång var den strax efter 3 på natten (eller kanske ska säga morgonen?) Sov till 11.15 idag och sen har jag bara fortsatt att kolla klart på första säsongen och nu är jag inne på andra.

Förövrigt håller jag på att bli galen på min datorladdare, den håller på att gå sönder så nu gläpper den lite, så måste sitta på ett speciellt sätt och sitta helt stilla för att den ska ladda. Lite irriterande då både min rumpa och mina ben domnar bort ... Men på onsdag ska ju datorn in så jag får väll stå ut tills dess och hoppas på att laddaren håller. Jag får absolut inte glömma att lägga över allt jag har på den här datorn till stora datorn sen heller ... Jaja det fixar sig nog!


Veronica

Inga kommentarer: