söndag 19 april 2009

Söndags mys

Jag tycker inte om att helgerna ska gå så fort ... Vill inte ha skola imorgon och framför allt så vill jag inte ha måndag. Jag vill ha helg året runt!
Men man kan ju inte få allt här i världen.

Söndagen har och är väldigt slapp, den är så slapp så Anton ligger och sover här bredvid mig i soffan :) Jag sitter och gäspar lite också ...
Vi har sovit ganska länge idag, kollat på tv, fixat lite och bakat våran traditionella kladdkaka!
Riktigt gott men min mage tycker dock inte om den kletiga blandningen av kladdkaka, grädde och varma hallon när den inte har ätit någon lunch så den gör lite ont för tillfället och med det kommer också ett illamående...
Kvällen fortsätter i ett ganska lugnt tempo skulle jag tro, är sugen på en tv + popcorn kväll så hoppas på det! Kanske ska dra med mig Anton ut på en blåsig promenad också så fort han har vaknat till lite.

Vad gör ni en söndag som denna?



Veronica

Inga kommentarer: