lördag 18 april 2009

Illamående

Igår var det inte alls någon rolig dag, vaknade upp med illamående som höll i sig hela dagen och skolan var riktig seg och extremt tråkig. Speciellt sista lektionen med Information & Layout där vi verkligen inte gör något vettigt, dagens enda uppgift var att hitta 3 hemsidor vi inspireras av till utseendet. Känndes inte värt det och eftersom jag mådde så illa och bara ville åka hem så gick jag tidigare från skolan och åkte ner till resecentrum och satt där i solen i nästan en timme innan Anton kom så vi åkte hem till honom.

Var hemma hos Anton strax efter 4, gick direkt upp på hans rum och la mig så prata vi lite och somnade efter ett tag och sov till halv 8!
Mådde lite bättre precis när vi vaknat igen men så fort jag reste mig upp och vi skulle ner och äta så blev det ännu värre så åt knappt något utan la mig på soffan igen och slö kollade lite på tv resten av kvällen. Runt 11 så var det lite bättre igen och vi gick och la oss.

Idag känndes det bättre när jag vaknade och jag fick i mig en fralla och té till frukost så det var gott. Följde med Anton till tandläkaren och sen till hans gammelfarfar där vi kollade på en bil som han köpt.
Nu är vi hemma hos Anton igen och han roar sig med gitarren och jag sitter här och känner ett väldigt svagt illamående igen så skippade att äta lunch. Ikväll ska vi åka hem till mig, hoppas på att jag kommer bli piggare och kunan äta bättre då!



Veronica

1 kommentar:

Unknown sa...

Puss! Älskar dig!