onsdag 22 april 2009

Onsdag

Idag kom jag faktiskt iväg till skolan, till skillnad från igår då jag gick upp halv sex och duschade och när jag klev ut duschen kännde jag att jag inte orkade så gick och la mig i soffan igen :P
Skolan idag har gått otroligt fort fast det har varit ganska så tråkigt. Nu efter skolan sitter jag hemma hos Fanny fär jag har blivit bjuden på mat och lite prat , trevlans :)
Ska springa ner till dansen om ett litet tag.

Förut när jag gick hem till Fanny så blev jag på något konstigt sätt sugen på att åka buss långt bort, eller i alla fall tillräckligt långt bort så man kan få sitta i bussen med musik i öronen och bara kolla ut på allt som svischar förbi ett par timmar. Närmsta långfärd jag ska på är ju till Ullared i bil den 16 Maj ...

Ínte har jag hört något från Anton heller, men han hr det nog bra! Han är ju faktiskt i göteborg så då måste man ju ha det bra, jag saknar Göteborg ska lura med mig någon/några och åka dit i sommar och då helst flera gånger! :D
Så någon som vill följa med?


Veronica